kodspråkighet

Smörade just in mig för att bli veckans blogg. (Om ni hittade hit genom den där långa jävla kommentaren på en Mimmis blogg så skriv typ: "kylskåp" eller något liknande i kommentarsfältet.)

 


Annars är det bra. Idag har jag varit brevbärare på sommarjobbet. Delat ut brev i jättemånga brevlådor.

 

Och sen har jag vurpat med moppen, jag skulle svänga, men det gick bra.

 

Jag har också varit målare. Målat ett hus, stort som en lekstuga. (Kommentera "barndomsidyll" om ni någonsin lekt i en lekstuga.)

 

På tal om idyll så bor Adina förtfarande i ett vitt hus med välklippta gräsmattor och bra tvättad bil. (ett tappert försök på att få dig att stanna) (Kommentera: "JAG STANNAR" om du heter Adina, och om det inte är försent..)

 


 

Här är Adinas lillasyster typ på OS eller något.
Hon sträcker upp så där fint i oändlighet <3

  Kommentarer
Postat av: Adina

barndomsidyll

2011-06-15 @ 18:43:07
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: Josefin

barndomsidyll

2011-06-15 @ 18:46:57
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0