Piteå stad

Idag for jag och Julia till Piteå för att shoppa. Vi ha det inte gjort någonting på flera dagar så vi kände att det var dags att ändra på det.

 

Jag köpte det här:

 

Den där blommiga saken hade jag tänkt att ha på midsommar. Jag köpte ett par shorts också men dom har jag hos Adina. Så ingen bild på dom.

 

Jag hittade 2 par skor jag ville köpa, men jag köpte aldrig dom på engång, utan vi tänkte gå tillbaka sen och köpa dom. Men då jag satt på bussen på väg hem kom jag på att vi glömde gå tillbaka..

 

Därför blir det en resa till Piteå imorn också, bara för att köpa skorna. Vill verkligen ha dom + att jag är i behov av skor.

 


  Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Resultaten är framme, kika gärna in om du blev slumpad som vinnare! Om inte, ta gärna chansen om tre dagar (du blir åter meddelad om detta om tre dagar) när det är dags för 5 nya vinnare! :)

Puss

2011-06-16 @ 13:57:03
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0