Adina Rumbutis om "Josefin"

Idag blir Jossan 16 bast, och jag tycker att alla säger grattis till henne! Jag, Evelina och Julia ska sova hos henne ikväll och så ska vi fika en jättesuperdupermegamumsig cheesecake C:

Nu har Julia åxå kommit.. ca. 3 timmar sen! Men jag har saknat henne väldigt mkt :) Hon delade ut sina julklappar till oss. Jag blev väldigt glad över det jag fick, så nu ska jag till Cubus och köpa alla deras nagellack med smal pensel! Det var alltså ett sånt nagellack jag fick av underbara Julia Häggström! Ett rosa dessutom <3 

Nu sitter Julia, Evelina och Josefin i Josefins säng och äter av hennes födelsedagspresent - en Gott & Blandat påse. Jossan gillar inte ens det, bara dom svarta. Jossan har fått 900:- idag så nu är hon rik + att hon ska göra nagelförlängning eller köpa nagel saker för 500:- !!


  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0