Pepparkakor och sprutan.

Fan för sprutan.
Jag visste att jag inte skulle ha tagit den. Tänkte ju inte
det först, men min mamma tvingade mig.
Nu har jag ju fått feber och har j*vligt ont i armen.
På jullovet!
-
Igår så bakade jag peppisar och dom blev lyckade denna gång.
Sen drack jag julmust från en glasflaska också.
Det känns verkligen som jul när man bakar pepparkakor
och dricker julmust. Bara 6 dagar kvar nu.
-
Hah, måste bara säga att idag så sa våran lärare " ni får acceptera att ni inte har något liv".
Jag kände mig så uppmuntrad efter det.
Nu ska jag äta. Det gillar jag :D

  Kommentarer
Postat av: Amanda

Men, tänk om du hade fått svinnfluensan, då hade du ju blivit ännu sjukare än de biverkningar du fått av sprutan ;)

Nej, man har helt enkelt inget liv. Jag har historia, biologi, matte, psykologi och ett par böcker i svenska att läsa under jullovet. Lovely!

2009-12-18 @ 19:46:09
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Julia

Ohh.. det lät kul att plugga på lovet. Du har nog mycket mer läxor än vad jag har. Men jag vet att efter lovet så kommer vi få det jävligt jobbigt, det har dom sagt. plus att vi kommer gå till 5 på torsdagar och komma hem 6. Då har man fan inget liv.

2009-12-18 @ 20:40:12
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0