Fredag.

Yiippie ! jag är sjuk på en fredag. Jag älskar verkligen mitt liv <3
jag var hemma från skolan även idag, men jag har faktiskt hunnit
vara till Sunderbyn idag också och hälsat på mina kusiner.
Men nu är jag hemma.
Reza åkte ut från idol idag. Jag tyckte inte att hon var så jättebra ikväll
men hennes röst är svinbra. Det hade varit bättre om calle hade åkt.
Men alla idoler som är kvar är jättebra så jag vet inte vem jag vill ska åka ut.
Vem tycker ni ?
Imorron vill jag vara frisk så jag kan göra något.
Vi får hoppas på att jag inte har svinis iaf.
Men det finns en risk för att det kan vara det fakiskt
Jag brukar få det mesta. Jag har hunnit ha
körtelfeber och bältros (Y)
Doktorn sa att jag var den yngsta hon hade sett som fått bältros.
Nu ska jag sova, godnatt.

  Kommentarer
Postat av: Moa

Bara Erik vinner Idol sa ar jag nodj :)

2009-11-22 @ 00:14:22
URL: http://moapavift.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0