Nya naglar..

Jag har just fixat nya naglar, med mitt nagelpynt från melba. 
Jag beställde ju det för några veckor sen och det kom igår.
Så nu har jag testat använda det.
 Det var inte så lätt att 
använda för limmet fastnade på mina fingrar hela tiden, 
och nu är det lite irriterande att det är glitter och sånt på
naglarna, det blir vasst och så fastnar det överallt. Men
det kan vara kul att ha lite finare naglar ibland, även 
om mina naglar inte blev så jättefina. Dom kunde ju
såklart ha blivit mycket bättre, men det var jobbigt i 
slutet så jah slarvade ganska mycket.
Såhär blev dom.. inte så fina alltså.

  Kommentarer
Postat av: Adina

Jag vill åxå ha sånt där nagelpynt!! :D

2009-11-07 @ 16:15:36
Postat av: julia

Finns på www.melba.se :)

2009-11-07 @ 20:09:48
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0