Arg..

Idag har jag varit i Piteå
och mamma fick ett roligt brev när vi kom tillbaka till bilen.

Så här stod det:

HEJ DIN NÖT!
PARKERA INTE SÅ JÄVLA NÄRA ANDRA BILAR,
JAG KOMMER INTE ENS IN I BILEN FRÅN FÖRARSIDAN!
DU HAR MINST 25 CM KVAR TILL STOLPEN
(det hade hon inte).
+ ATT DU KAN VIKA IN BACKSPEGLARNA.
JAG HAR SKRIVIT UPP DITT REG. NR. IFALL DET BLIVIT REPOR PÅ MIN BIL
NÄR DU KLEV UR BILEN
(hon klev inte ur på den sidan så det blev inget).

/ AUDIN SOM STOD BERVID





  Kommentarer
Postat av: Adina :)

hahahah!! -Hej din nöt! hahah!! xD Så löjligt!!

2009-10-30 @ 18:19:26
Postat av: Petter Eklund

Det finns konstiga typer i denna värld:P

2009-10-31 @ 00:31:32
Postat av: Johanna

oj, en aggresiv person!

2009-11-01 @ 16:40:34
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0