Scandic



Panorama från vår vääldigt lyxiga svitbalkong...


Jag sitter nu på en säng på Scandic Hotell i Stockholm, Alvik..
I en svit dessutom.

Idag har vi tränat lite och känt på redskapen, så att allt går bra
imorgon på tävlingen. Det kändes faktiskt bra.. alltihop!

Förresten så är Globen röd ikväll.
Ser ni den på bilden?


 

 

East Ocean

Vi åt på den vanliga kinarestaurangen, jag kallar den för
vanlig eftersom att vi alltid äter där då vi tävlar i Stockholm.
Personalen känner igen oss varje gång, fastän det blir ungefär
ett halvår mellan besöken .

men i alla fall.

Jag åt 4 små rätter som jag gillar så mycket.. Kinamat ftw!





  Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Fan va mysigt :D ja älskar att bo på Hotell

Kraam

2009-10-23 @ 22:24:38
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0