Idag vaknade jag prick klockan 9 av att...





Idag vaknade jag prick klockan 9 av att det var lov.
jag kollade på mobilen och hade fått ett sms av Adina:
-Det är träning klockan 9 :)
stod det.

Så jag sprang ur sängen, klädde på mig i racerfart och sprang nerför trappan..
plockade ihop gympakläderna och borstade tänderna...

sen var jag ensam hemma, så jag fick ingen skjuts. 
suck.. 

.....................

Men i alla fall så har jag hunnit ut nu på morgonen och fotat
lite.. fast det blev inte så jättebra bilder eftersom jag frös så mycket.
Det går inte att koncentrera sig när man fryser .

 


  Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyckte bilderna var skitfina :)

2009-10-27 @ 23:55:00
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0