Evelina- Den nakna sanningen...

Tänkte bara säga en sak som en fortsättning på Evves berättelse om läppbalsam.
En dag då jag var hos Evelina så skulle jag använda hennes lypsyl, och då jag tog
av locket så såg jag att hennes lypsyl var mosat, jag frågade varför lypsylet var
mosat, och då svarade hon " haha, jag måste ha mosat det i sömnen" 
.
Dagen efter så sa hon till mig att lypsylet som hon hade mosat inte längre
var kvar i själva förpackningen eller vad det heter, hon misstänker
att hon har grävt ut allt innehåll ur förpackningen under tiden hon sov. 
Hon hittade inga spår efter innehållet.. läskigt.
Haha, undrar om det här kan ha någonting att göra med att hon 
har hatat läppbalsam men sen ändrat sig, och för att hon ska slippa säga
till alla att hon har ändrat sig, så tyckte hon kanske att det var bäst
att ta bort alla lypsyl. Det kan finnas många olika teorier men nu har
hon i alla fall ändrat sig, läppbalsam är inte elaka. Hehe.

  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Läppbalsam äger! (:

2009-10-28 @ 16:03:23
Postat av: julia

Jåå såklart ! :D

2009-10-28 @ 16:40:05

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0