Jag hatar läppbalsam...





Vet ni vad .. Jag ger mig.

I alla dessa år har jag hatat läppbalsam, Jag har hatat det.
Och så har jag av någon konstig anledning fått för mig
att det inte är bra för läpparna. Det är nog inte så sant som
jag har trott.

Så nuuuu, är jag som pånyttfödd och tänker bli en stolt
läppbalsamanvändare..

(..detta har inget attt göra med att Julia är addicted to läppbalsam..
eller kanske lite..omedvetet.)

På tal om pånyttfödelse så har jag faktiskt drömt att jag föddes om igen.

På tal om Michael.. Så är det Michael-dagen idag, Aaaaaaaaa!

EN LÅT BARA DÄRFÖR:






  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Bra att du börjar använda läppbalsam! Man ska alltid ha ett i jackfickan ;)

2009-10-28 @ 16:01:53

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0