Stockholm imorron


Bilden är från Svenska Cupen


Nu far jag till Stockholm.. Till Mälarcupen i gymnastik, hela helgen!
Eller.. imorron far vi .

Jag vet inte om familjen Rumbutis ska ha med sig något internet..
i såna fall får ni ju veta mer om hur det gick i övermorgon.

Jag är inte så jättenervös.. men lite.

blä.

Vi "ses" nån gång..


  Kommentarer
Postat av: Annica

På tal om brunetter. Kan inte ni motivera mig lite för att bli brunett igen? ;)

2009-10-22 @ 20:52:56
URL: http://kobel.blogg.se/
Postat av: Julia

Du borde bli brunett för att det är bra eftersom att utväxten man får, inte syns lika lätt ifall man är brunett. Och om man har haft en annan färg ett tag nu så kan det ju vara roligt att byta också. Hoppas att du är mer motiverad nu. ;)

2009-10-22 @ 21:33:48

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0