Trött och engelska - Onsdag



hej





Jag är klar med engelskan, eller inte klar.. men. jag ligger
före alla andra tror jag, plus att jag inte har någon bok.
plus att jag är väääldigt trött.
så . jag passar på att göra det här.

Sen kanske jag ska ta ledigt från datakunskapen för
att träna istället.. jag behöver det, eftersom det är mälarcupen
i helgen. Förresten så ogillar jag mälarcupen.. bara för att nämnas .




 


  Kommentarer
Postat av: Adina :)

Jag ska då gå och tvätta kläder snart.. :/

Joo Mälarcupen är den hemskaste tävlingen tycker jag + att det är människor överallt! ;o

2009-10-21 @ 17:16:45
Postat av: Matilda :)

Jag vill ha den sjalen! Tänkte beställa den, men det blev inte :/.

2009-10-21 @ 18:25:14
Postat av: Moa

Mälarcupen är bara rolig att titta på

2009-10-21 @ 18:54:42

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0