Those were the days..



Typ 3 år sen (Y)


Satt och kollade på gamla foton idag.. och då kom ja på att jag är GAMMAL ! jag går faktiskt i ettan nu. Lite märkligt, för de känns som att jag nyss gick i typ 3:an elr nå. Tiden går väldigt fort om jag tänker efter.

Ajja, idag var de då Lördag igen. Jag har inte gjort nå spec idag, har mest varit hemma :)
Jag skulle gärna vela sova nu men jag tror att jag väljer att inte göra de, för om jag lägger mig och sover nu så är de söndag imorron, och de betyder en dag närmare skolan !                 

Så jag sitter nog uppe ett tag till. Ska kanske se en film elr nå. Hejsvejs Snyggface       



  Kommentarer
Postat av: Ebba

Tjockis mage på mej xD

2009-09-28 @ 19:23:46
Postat av: Julia

Haha, men de var längesen ;)

2009-10-02 @ 21:49:02
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0