Converse

Efter att jag har provat samma skor ca. 10 gånger och aldrig kunnat bestämma
mig för om jag ska köpa dom eller inte. Men idag fattade jag ett beslut och köpte skorna.
700 :- kostade dom och dom är köpta på eurosko.

 


  Kommentarer
Postat av: Adina

Sååå snyggt! :D

2010-04-28 @ 22:17:56
Postat av: Lovisa

Svar: Okej, lagom är bäst tycker jag. Skulle gärna ha lite fler läsare på bloggen, men hellre för få än för många. Skulle vara häftigt att vara en storbloggare som Kissie, Kenza osv, men jag tror inte jag skulle palla det i längden. Sitter hellre hemma och är rätt så anonym för resten av svenska folket och läser stora bloggar och förundras istället! :)



Till Evelina: Åh vad kul! Sex gånger i veckan, hur många timmar tränar du per gång? :) Jag har alltid velat hålla på med gymnastik sen jag började se klipp på det på youtube för två år sen, men jag har istället hållt på med dans hela mitt liv :)

2010-04-29 @ 07:30:30
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0