9 days

 

Och så var det bara 9 dagar kvar av friheten, om 9 dagar är det dags igen.. stiga upp klockan 6, äta skolmaten, åka buss två timmar varje dag, plugga och slösa pengar på stan.. Jag kan inte säga att jag ser fram emot det, men lite spännande är det ju alltid att börja på en ny skola, i år är det Piteå istället för Luleå.
-
Men som sagt så är det fortfarande 9 dagar kvar, och dom ska jag ta vara på.. Idag blev det helt plötsligt fint väder också, jag som nästan hade gett upp hoppet på att sommarvärmen skulle hitta tillbaka. Vilken tur att den kom tillbaka så det blir ett bra avslut på sommarlovet.
-
Men nu blir det mat! :)


SKOLMATEN... lockande? ;)

 


  Kommentarer
Postat av: Isabell

Ja, skolmaten är ju allt härlig... inte haha :)

2010-08-13 @ 20:27:46
URL: http://isabellh.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0