Back to school

Sista dagen på sommarlovet spenderar jag framför tvn. Just nu sitter jag och kollar på repriser av glamourama. Jag ska bara ta det lungt hela dagen och njuta av sista dagen, för imorron är det dags att återgå till det normala. Som sagt så börjar jag på en ny skola imorgon, i Piteå. Så jag är lite orolig över att jag ska ta fel buss eller att jag ska försova mig.. det vore inte så bra att komma försent första dagen med tanke på att jag inte hittar till skolan. Haha det känns inte som att jag har den bästa kollen. Men nu ska jag fortsätta mysa framför tvn, ha en bra dag :)

Ser ni godispåsen i bakgrunden? den är säkert flera månader gammal. det är
så typiskt mig att köpa godis och sen inte äta av det. Jag köper det bara för att det ser så gott ut, egentligen
så tycker jag inte ens om godis. haha

 


  Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min lilla modeblogg utifall du har några minuter över. Kanske är den något för dig, kanske inte ^^

kram! :)



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-22 @ 15:58:01
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag kommer helt frivilligt och äter upp ditt godis. It's a promise ;)

2010-08-23 @ 17:01:51
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0