BP1A

Idag när jag vaknade hade jag 38 garder feber. Tog en tablett och for till bussen.
För att sedan åka iväg till Piteå. Tänkte att jag kan inte missa andra dagen i skolan.
Jag började 10 idag men kom till skolan 9. Så jag satt i elevfiket med Elina.
Sen när jag började så gick vi bara till 11. Så jag hade lika gärna kunnat stanna hemma. Jaja,
bussen gick hem 13.30 men istället för att åka hem då väntade jag tills Elina slutade. När hon slutat
tog vi bussen hem 14.00. Egentligen skulle vi ta 15.30 bussen så att vi skulle hinna shoppa. Men vi blev lata och for hem.

  Kommentarer
Postat av: Adina

Du kommer hinna shoppa ;)

2010-08-24 @ 19:56:16
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: Mormmor

Lycka till med dina studier!

2010-08-24 @ 21:31:19

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0