uppdatering

Tja bloggen! Vilken fantastik sommar det har varit, mycket sol och bad varje dag. Eller nej, så var det ju inte. Sammanlagt har det kanske varit 3 varma dagar, och då har jag sommarjobbat. Man får ju hoppas på att nästa sommar blir mycket bättre än denna. Tur ändå att jag ska till Grekland om en månad ungefär, bara det är inte är dåligt väder där också. Men det tror jag nog inte, brukar inte vara det.
-
Nu ska jag se till att njuta riktigt mycket av dom sista veckorna innan skolan börjar, ska försöka att inte sova bort dom sista veckorna.
-
På torsdag börjar ju lulekalaset, kuul. Men dessvärre ingen rix fm festival iår. Tydligen så är det någon som har bestämt sig för att utplåna norrbotten eller nå genom att ta bort allt det roliga.
-
Nej, possitivt tänkande nu Julia, måste bli bättre på det där.
-
Ha det bra och sov inte bort hela dagarna.
aningen trött.. ;)

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0