white chicks

Igår var jag och Rumbutis hos Moa. Vi såg på gammal film, Erica som också var där (samt var med på filmen) blev utskrattad inte bara en - utan minst 4 gånger. Rolig tjej dendär ;-) Vågar inte lägga upp den på bloggen men den är sjukt kul, skrattade typ ihjäl mig varenda gång!
Sen åt vi jättemycket fruktsallad och glass och kollade på White Chicks. Har ni sett den filmen?! Asrolig!!

 

 

Hm. hade ingen bild på the famous Erica. Och Adina fick inte vara med.

 



  Kommentarer
Postat av: Erica

Kul tjej! ;) Ja vad säger man the one and only! Tur att jag finns, hur tråkiga skulle alla era filmer vara då? det har ni inte tänkt på!! :p haha nä men tack för en trevlig kväll. Den korta stunden jag var med i alla fall! :)

2010-08-17 @ 15:58:32
URL: http://ericaajohaansson.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, ja det var en rolig kväll. White Chicks + Erica kan ju inte bli fel ;b



Vilken snajsig bild du hittat på mig Evve. :)

2010-08-17 @ 20:04:22
URL: http://moapavift.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0