vänder dygn

 

(Jag & Josefin) Okej, bilden har då ingenting med texten att göra.. men är skojig i alla fall!

 

Vet ni?
Imorse klev jag upp klockan.. 9! Jag har börjat vända tillbaks dygnet, vilket är helt otroligt eftersom jag aldrig bukar lyckas. I morgon är planen att vakna 8, och sedan 7 då skolan börjar. Här i hålan (Älvsbyn) börjar vi skolan den 23e och det känns bra faktiskt, ja inte bra-bra förstås, men bättre än att börja tidigare som många andra skolor gör.

 

Mina storslagna planer för idag är att åka till lilla mormor i Sörstrand och fira hennes födelsedag! Jag ska nog sova över där också, så det blir mysigt. Suck, jag hinner knappt med att hälsa på där.. det var superlänge sen sist.

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0