Planer

Vad ska man säga? var ett tag sen... ja. I´m alive, jag är hungrig och jag är jävligt less Älvsbyn.. typ så känner jag just nu. Men nu har jag bestämt mig. Det nya året ska bli bra, jag ska göra en massa roliga saker. 2011 kommer bli ett bra år känner jag.. jag fyller 18, jag ska på peace & love (hoppas jag), jag börjar sista året på gymnasiet, ännu ett sommarlov väntar (vågar man hoppas på en varm sommar?) och jaa... det ska helt enkelt bli ett bra år.
-
Detta måste väl ändå vara det mest possitiva jag skrivit? ;) haha
Någon som ska på peace & love i sommar? :)

  Kommentarer
Postat av: Amanda

I might! :)

2011-01-01 @ 12:30:25
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Moa

Oh, peace & love! Jag vill dit :) Har velat dit de tre senaste somrarna, men det har liksom inte blivit.. Men allt beror pa hur det passar med jobbet.

2011-01-03 @ 14:18:23
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Martin

Självklart :D man får ju inte missa det största kalaset i sommar. varje år lika kul :) alla! åk dit!

2011-04-03 @ 20:48:10

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0