frrrrruuuukkkkkkt

Jag känner mig så jävulskt sugen på frukt (eller på mat överhuvudtaget, och idag är det tydligen bruna bönor till lunch. Inte det godaste inte..... Men man får väl hoppas att det finns nåt annat också.) Man borde ha fruktstund med gratis frukt på skolan. Jag tycker då att den godaste frukten är banan, utan tvekan.

  Kommentarer
Postat av: amanda

kiwi och apelsin! eller ja riktigt gröna äpplen är också gott. jag vet inte riktigt.. fruktsallad är nog bäst, dock utan bananer.. :)

2010-02-16 @ 12:52:34
URL: http://amandakatariina.blogg.se/
Postat av: ElinÖ

hmm. Bannan eller apelsin eller nån annan mjuk frukt.. De hårda frukterna tar så lång tid att äta (t.ex. äpple) haha ;)

2010-02-16 @ 21:52:01
Postat av: Moa

Vi hade gratis frukt på gymnasiet en period då jag gick där. Det var toppen!



Godast är mango och passionsfrukt men jag äter mest bananer.

2010-02-17 @ 19:15:20
URL: http://moapavift.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0