Det finns andar

Jag tror att det finns andar, men ändå inte. Det är kostigt det där.
Men för några dagar sen så trodde jag inte alls på sådant. Men efter jag har
hört några sanna historier börjar jag ana att det finns andar omkrig oss.

Jag känner några i Norge som det har hänt lite konstiga saker för, hemma i deras hus.
Tex. att kopiatorn började spruta ut papper trots att kabeln var
utdragen och att vattenkranen gick igång av sig själv. När en av dom som
bor i huset skulle stänga av vattnet så trycktes vattenkranen ner av sig själv precis
innan hon hann göra det (hoppas ni fattar, det var lite tjorvigt). Det har hänt lite mer
skumma saker där i Bjerkvik. Men jag är ändå lite skeptisk över det där.








  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0