R.I.P mobilen...

Min mobil är död!
-
Jag var på väg från att ha sovit hos Evve över natten.
Jag gick till bilen och satte mig, och när jag skulle stänga dörren så
hörde jag att det lät "KNAK" . Men jag uppfattade inte att det var mobilen
som krossades. Men då jag tog upp det så såg jag att rutan var spräckt och
den var helt död. Så nu måste jag lägga pengar på en ny mobil vilket jag absolut
inte vill.

  Kommentarer
Postat av: Adina

Köp iPhone! :)

2010-03-02 @ 13:28:57
Postat av: Anonym

Det är precis det jag ska göra Adina :D

2010-03-02 @ 16:15:47
Postat av: Amanda

Aawe. Been there done that :/

2010-03-02 @ 18:27:52
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0