Fejkade tårar

Ännu ett exempel på fejkade tårar, fast här endast med hjälp av psykologi (Tänk på nåt hemskt.. och sen le!)
-
Fruktsallad är då det bästa som finns (förutom fika) när man har tråkigt. Jag försökte alldeles nyss göra lite matte eftersom vi har prov på torsdag, det slutade med frukt som så många gånger förut.
-
Jet är en lektion imorron klockan 08:10, så det blir väl att sitta på skolan länge.. Men så är det att bo i skogen. Ett ljuvt liv, fyllt av träd och osocialitet. Mysigt!
-
Idag har vi i alla fall gjort det vanliga på skolan, förutom den otroligt kluriga uppgift att få Amanda att gråta. Det började med salt i näsan och slutade med Tigerbalsam under ögonen. Hon grät, kan jag avslöja. Och det blev himla bra på film!

  Kommentarer
Postat av: ElinÖ

Jag vet hur du har det därborta i högheden! På något underligt vis känner igen mig.. ;)

2010-03-16 @ 23:48:29

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0