4 Maj

Nu är jag tillbaka i skolan, jag var hemma och sov igår eftersom vi kom hem supertidigt och jag bara hade sovit 2 timmar i minibussen. Har till och med tränat imorse! :-)

Imorse upptäckte jag också någonting hemskt. Jag har fått små men röda prickar över heela kroppen! Jag kollade med de andra gymnasterna som var med på resan, de hade också fått.. Efter en del funderingar över varför, kom vi fram till att jacuzzin på hotellet måste varit boven. Det är nog inte bra att bada när poolen egentligen var avstängd för rengöring, antagligen var det nåt läskigt rengöringsmedel som gjorde oss prickiga. Det kliar också.


  Kommentarer
Postat av: Moa

Jag är inte prickig! :)



Ses på hallen!

2010-05-04 @ 13:41:00
URL: http://moapavift.blogg.se/
Postat av: Anna G

Jag har också kliande prickar:(

2010-05-04 @ 17:31:23

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0