Guldet blev till sand

Jag har nånting viktigt att berätta. Egentligen skulle jag suttit här vid köksbordet med ett sm-guld i min hand, jag skulle ha känt mig bra på någonting och kunnat skryta hejdlöst om mina prestationer. Vi vann lag-guldet! Vi vann!! Kan ni tänka er!? MEN. Får vi ett pris för det. NEJ. Och vet ni varför? Jo, för att vi kommer från Norrland. Plötsligt fanns inte lagtävlingen längre. Raderad.

 

Men idag är jag glad i alla fall. Vi kom hem från Halmstad vid 10 imorse. Jag duschade, åt frukost och tänkte att jag sen skulle till skolan direkt. Men icke, min pappa jobbar och kan inte hämta mig förens halv 1.

 

 

..så då sitter jag vid köksbordet och äter fika i stället!

 

 

På tågresan tjatade Moa och Adina om att jag har så stora ögon. Faktum är att mina ögon (trots bilden där jag ser ut som ett läskigt manga-fan eller nåt) egentligen bara blir väldigt runda när jag spärrar upp dem. Då vet ni.

 


  Kommentarer
Postat av: Annellisaa

har du tävlat i något?

2010-05-24 @ 15:08:51
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Adina

Tefaten! :D

2010-05-24 @ 18:25:21
URL: http://rumbutis.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0