Halvdöd

Ahhhhh! varför blir jag alltid jättesjuk så fort jag blir sjuk? Det kan inte bara vara en vanlig förkylning,
utan det måste alltid vara värre, har inte varit till vårdcentralen och kollat upp det
men det tänker jag då inte göra heller, för vare gång jag gör det så får jag höra
att jag har körtelfeber, influensa eller bältros.
Jag har börjat inse att mitt immunförsvar inte är det bästa.
Vad gör man för att få bättre immunförsvar egentligen?
-
Nu ska jag fortsätta med att knarka halstablleter och hoppas på
att jag blir frisk till helgen.
-

-
Min bästa kompis just nu, extra starka halstabletter!
-


  Kommentarer
Postat av: nenne

:D..hoppas dom lyckas göra det lika snyggt på mig också sen ^^

2010-05-11 @ 21:23:36
URL: http://neennii.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0