På botten

Det viktiga är inte att fylla livet med dagar,
utan att fylla dagarna med liv.

 

Men.. vänta nu.. Jag har ju inget liv. 
Jag önskar jag vore en tvättsvamp, eller rent utav en elvisp.
Alltihopa skulle bli sååå mycket mer spännande då.

 

Jag brukar oftast söka upp någonting att tugga på när jag har lite att göra.
Idag har jag ätit upp ett halvt All Bran-paket. Sen fick jag ont i magen och då åt jag corn-flakes i stället.

 


Förlåt för min svaga brytning på ge-upp-niska. Jag försöker träna bort den.




  Kommentarer
Postat av: sharon

hahaha, ett halvt flingpaket! du är ganska rolig ibland;)gillar dej mer som evve än som elvisp btw.

2010-05-15 @ 15:14:04

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0