natten

Jag tog mig ut i mörkret, faktiskt så hade jag täckbyxor och täckjacka och mössa och vantar och för liten tubhalsduk. Ja, det går ju inte särskilt bra att fota med stora varma vantar och därför blev fingrarna stela i alla fall. Vad gäller tubhalsduken så såg det rent av förjävligt ut när jag drog upp den under ögonen så att kinderna inte skulle spricka.

 

 

Ingen av bilderna är redigerad förutom den första som är beskuren. På sista bilden kan ni se Plejaderna på stjärnhimlen (den lilla stjärnhopen i övre hörnet!) och längre ner i mitten finns Oxen som ett lutat V. Och andra bilden visar ju Karlavagnen i stora björn.. Vilka kunskaper va!? Jag gillade stjärnor och sånt när jag var yngre. Jag gillar dem än.

  Kommentarer
Postat av: Linn

Super fina bilder ju :)

2010-11-18 @ 18:13:23
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Ulrik

Riktigt fina foton : ) Stativ eller utan?

2010-11-18 @ 19:23:41
URL: http://orienterare.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0