Sammetstights

Vet ni vad? jag tror nästan att jag vill köpa sammetstights, alltså jag hatar sammet, men jag har provat ett par och dom var faktiskt fina. Jag har alltid sagt att jag hatar sammet och att jag aldrig kommer att ha på mig någonting av sammet igen, anledningen till att jag inte tycker om det är för att jag alltid hade på mig det när jag var liten så jag får dåliga vibbar från det nu.. men jag tror faktiskt att jag ska köpa dom, för att dom var så sköna och så satt dom så bra. Och om jag har tur så kanske jag slutar få dåliga vibbar av det.. ;) haha men jag har inte bestämt mig än, help me! vad tycker ni? ska jag? ska jag inte? ;)

 

Bild från kenzas blogg.

  Kommentarer
Postat av: Evelina

Gör det, det är ju skiitsnyggt!

2010-11-22 @ 14:33:28

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0