Fort fort

Idag har jag haft värdens snabbaste dag tror jag, det gick så fort att det inte var klokt! Jag vaknar klockan tio, och nästa gång jag kollade var den 3 och då hade jag inte ens hunnit ätit frukost.
I alla fall så är dagen ju inte helt slut än, jag ska till Kanis - en liten kulle som vi kallar skidbacke här i Älvsbyn - på "klassfest" sen kl. 7. Det är minusgrader ute och det har snöat (snöar fortfarande?) idag så jag vet inte hur det kommer sluta. Antagligen med att jag fryser häcken av mig. Nä fyfan, nu ska jag iaf snart åka hem till Julia.

 

Men först!:

 

 

En tranbild!!! Jo jag vet, inte särskilt fyndig idé.. men ack så rolig : )

 

 

Jag har fotat skor med värmeljus i (fastän det knappt syntes)!

 

 

Fler skor, dom är gamla och mysiga och kommer från min mammas garderob.

 

 

Och så tre bilder på mig där jag ser grön ut haha. Den mittersta tog pappa på mig precis då jag bet av en tråd till att hänga upp mina fina tranor med. Därför har jag sån där konstig hållning och ni undrade.. : ) Jag har permanentat håret igen också, det glömde jag berätta!

 

Jag hittade ett par supersmå skridskor i en garderob, så jag gick ut och lådsades åka på dammen på vår gård.

 

 

DET VAR ALLT! Jo, hittade förresten en gammal dagbok där det stod att jag gillade SO fast brukade säga att det var tråkigt för att alla andra gjorde det. Då fick jag en liten tår i ögat.. Jag har nog alltid gillat SO, fast nu har vi samhällskunskap med en lärare som satsar stenhårt så just nu är det tungt. Vem kom på läxor liksom.

 


  Kommentarer
Postat av: bästisemma

stackars eve, jag tyckte faktiskt också om so! Jag var bäst på att komma ihåg länder och deras huvudstäder :D:D

2010-11-04 @ 22:26:22
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0