21 oktober

Asså detta måste vara något slags rekord! jag har hunnit vara på skolan, städa mitt rum, baka och läsa ur den där j*vla engelskaboken. Är ni inte imponerade över min insats så blir jag faktiskt lite besviken :/ haha! vart kom denna energi från egentligen? jag brukar ju bara ligga och dega framför tvn i vanliga fall. Energin måste nog komma från dom där 4 kokoskakorna som jag tryckte i mig innan lunch..
-
Imorron är det fredag igen, har ingenting emot fredagskvällarna men fredag innebär att jag måste ta mig igenom dom där hemska två timmarna fylld med en massa naturkunskap!
-
Just nu så skulle jag helst av allt vela vara tillbaka i soliga Grekland..





  Kommentarer
Postat av: Amanda

Hör av dig så kan jag hjälpa till med eventuella analysuppgifter, som jag lovat! :)

2010-10-22 @ 18:26:50
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så skönt det hade varit att få fara iväg till ett varmt land nu :)

2010-10-24 @ 22:07:07
URL: http://linnooo.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0