Synd.

Jag kom nyss hem från skolan. Nu sitter bara vid datorn och det ska jag göra tills jag somnar. Det var så kallt i mitt rum att jag var tvungen ta på mig en mössa och en myströja.

 

 

På morgonen så råkade jag stiga upp en timme förtidigt... Hade tydligen ställt två alarm. Så istället för att jag skulle stiga upp 06.45 steg jag upp 05.45. Jag kom inte på vad klockan var förens Tommy (min låtsas pappa) skulle köra mig till bussen.
Tommy: Så du börjar 8 idag?
Jag: Nej, vadådå?
Tommy: Klockan är ju bara halv 7.
Jag: Va? Neeeeeeeeej!
Då var jag klar för att fara på skolan, fast skulle inte fara för ens om en timme. Då gick jag tillbaka till sängen och försökte somna om, men det gick inte så bra.

 


  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0