SMS

Hej, vissa tror kanske att jag (Evelina) ska till Stockholm i helgen. För att inte skapa förvirring eller rent utav vanvett i samhället ska jag nu berätta att jag faktiskt inte ska dit. Josefin trodde nog det, trots att jag redan för flera veckor sedan det till henne. Hehe cool tjej.

 

Här får ni i alla fall en bruksanvisning på hur man skickar sms med en Sony Ericsson W710i:

 

 

På skolan håller vi på med sånt, samt att kolla på musikvideor i 1,5 timme.

  Kommentarer
Postat av: Adina

Men tööönt! Nu ska jag äta upp mig! (Bli fet alltså)

Bara för att retas med dig! Eller förresten, kanske inte äta alls?!?!? Vad tycker du? VA? VA? VA?

2010-09-30 @ 20:51:53
URL: http://rumbutis,.blogg.se/
Postat av: schtajna (grahn)

Helt klart den bästa bruksanvisningen jag någonsin skådat! :)

P.S. Evve är bezzzzt!

2010-10-04 @ 19:55:09

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0