okej

Sen sist jag skrev har det hänt saker. Inget viktigt egentligen men ändå.

 

Det regnade en dag. Jättemycket. Och jag åkte bil till mormor.
Jag hade nya (för stora) shorts och ny vit tröja på
Min syster satt bredvid och var sådär porslinsfärgad som bara hon kan vara.
En annan dag regnade det inte alls, och jag och Julia åt mosbricka utanför kommunhuset. Ja, ni hörde rätt. Mosbricka från Shell som äkta lastbilschaufförer. (Shell är det enda stället som säljer nåt man kan äta efter typ kl. 6 i Älvsbyn, <3 )
Vi träffade en katt som vi klappade.
En annan dag var det sjukt varmt igen
Sharon och Julia och jag åkte bil till en strand
Allmänt tuffa på en åker har vi varit
Och kört Titanic på ett järnvägsspår.
Kastat oss i gräs. Det var så jäävla mycket mygg där, helt sjukt.
och chillat i skogen, peace out!

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0