Update

Tjeeeeenis! det är jag, JULIA! ja, jag bloggar faktiskt också här även om det inte märks så ofta... beror mest på att jag är lat och inte orkar skriva allt för mycket om mina varierande dagar i hålan.. Älvsbyn... min hemby.. ja, kalla det vad man vill.
-
Meeeeen, på senare tid har det faktiskt hunnit hända en hel del, eller en hel del är väl att ta i. Det har i alla fall hänt nåt.
En dag for vi till Piteå, exameeeeeen
Hängde med nå folk
Dagen efter drog jag och evve till....... wait for it......... BODEN! av alla ställen.
Äta pizza hann vi också med
Jag, Frida, julia och Sharon drog och badade, steeeeeekväder ya know
Har också hunnit med en Stockholmsresa. Åt sjukt god mat & Shoppade mig less!

  Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0