Majorver (ET)

Ja, det är sant, Majorver är tillbaka och han är här för att ta mig. Ni vet han som kommer från en annan planet och flyger cykel med en pojke. Egentligen så hetar han ET men det var inte så lätt att veta det när man var liten, han fick heta Majorver för mig.

Det är så här att när jag var liten var han alltid i mitt rum på kvällarna, det trodde jag i alla fall. Alltid då jag skulle sova kom han in i mitt rum och gömde sig bakom gardinerna.
Jag ropade på mamma medans tårarna sprutade och sa: Mamma jag är rädd för att Majorver ska stå bakom gardinerna.

 

Denna hämska skapelse försvan från mina gardiner, men nu har han kommit tillbaka. Fast han var inte sig lik. Han var ca 13 cm lång, var hård, hade blod på fingrarna och bodde i en sandlåda.

 

Här har ni han också..


  Kommentarer
Postat av: Anna G

Kommer ihåg det som om det vore igår.Och Innan

jag fattade att Majorver var ET:))

2011-05-06 @ 23:13:09

    Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
 
RSS 2.0